Pomáháme pejskům bez domova.

24.12.2014 21:38

20.12.2014 jsem byla s několika kamarády navštívit psí útulek ve Dvoře Králové nad Labem, kde se konalo Adventní venčení pejsků z útulku.

I přes nepříznivé počasí jsme si venčení my i psi užili. :) Také jsme útulku předali věci, které jsme s pomocí občanů Malých Svatoňovic a okolí nasbírali. O této akci vyšel i článek v Krkonošském deníku.

Odkaz na článek v novinách naleznete zde: krkonossky.denik.cz/zpravy_region/pes-z-utulku-darek-ktery-nezahreje-jenom-na-tele-ale-i-na-dusi-20141223.html

 

Já osobně jsem venčila pejska Badyho, který má úžasnou povahu. Psi byli vděční za to, že se trochu proběhli venku a měli společnost. :) Na závěr jsem obešla všechny kotce a dala jsem všem psům piškot pro radost. Bylo smutné vidět je za mřížemi. Velké poděkování patří všem, kdo něco přidali. Děkuji !!! :)