Canisterapeutiské zkoušky

20.04.2019 20:22

Dne 5.4.2019 jsem úspěšně absolvovala s Jolly Girmido a s Reggi Girmido zkoušky canisterapeutických týmů !!!

Jednalo se pro nás o docela náročný den, protože jsme zvyklé dělat sport, který vyžaduje drive a zkoušky ze sportovky jsou docela rychle "sfouknuté". Tady jsme ale potřebovaly využít vyrovnanou povahu holek, pracovaly jsme v podstatě celý den v pro nás neobvyklých časových intervalech. Naštěstí holky jsou psychicky  vyrovnané a velmi ochotné ke spolupráci, takže asi jediné, co nám to "kazilo" je trochu neomalené braní odměn. Což holky vlastně ve sportovce učím, takže budeme trénovat, aby rozpoznaly, kde zrovna pracují.

Velmi mile mě překvapila Reggi, která ač je ještě mladý divoch, tak se zvládá přepnout do pasivní role a je v této pozici velmi příjemná.

Nejhorší část zkoušky byla pro mne aktivizace klientů a jejich zapojení do canisterapie. Protože to vyžaduje velkou kreativitu a komunikaci. Nějak jsem to tedy zvládla, pro mě ne úplně nejlépe, ale musím říct, že jsem zde viděla hodně možností a inspirace, kterou doufám, v budoucí práci budu umět dobře využít. :) Úžasná zkušenost ! <3 :)

Nyní docházíme do domova seniorů, kde své dovednosti aplikujeme v praxi.

Jednalo se pro nás o docela náročný den, protože jsme zvyklé dělat sport, který vyžaduje drive a zkoušky ze sportovky jsou docela rychle "sfouknuté". Tady jsme ale potřebovaly využít vyrovnanou povahu holek, pracovaly jsme v podstatě celý den v pro nás neobvyklých časových intervalech. Naštěstí holky jsou velmi ochotné ke spolupráci, takže asi jediné, co nám to "kazilo" je trochu neomalené braní odměn. Což holky vlastně ve sportovce učím, takže budeme trénovat, aby rozpoznaly, kde zrovna pracují.
Velmi mile mě překvapila Reggi, která ač je ještě divoch, tak se zvládá přepnout do pasivní role a je v této pozici velmi příjemná.
Nejhorší část zkoušky byla pro mne aktivizace klientů a jejich zapojení do canisterapie. Protože to vyžaduje velkou kreativitu a komunikaci. Nějak jsem to tedy zvládla, pro mě ne úplně nejlépe, ale musím říct, že jsem zde viděla hodně možností a inspirace, kterou doufám, v budoucí práci budu umět dobře využít. :)
Úžasná zkušenost ! <3 :)